Selasa, 17 Mac 2009

PeSeRtA YanG teRLiBAT

Assalamualaikum.......
thanks kerana sudi membaca blog yang tak sberapa ni...
bersyukur aku kepada ALLAH kerana memberi peluang untuk aku terbitkan blog ini.......
ALhamdullilah lega rase hati aku kerana berjaya melaksanakn tugas yg diamahkn oleh krim kepada aku untuk mengajar prlajar sekoloh dalan khusus yg dianjurkan.ni adalah sebilangan peserta yg aku ajar untuk membuat blog.tgok ar reaksi meraka seronok belajr.ni ar ciri2 pelajar yg cemerlang...
InsyaAllah.....
Ucapan dan kate2 adlah DOA...aMIN...


peserta aku xlah ramai sgt tp aku amik pelajar ting 1 gingga lah ke pelajar lepasan SPM.....ikutkan aku mmang aku nk ramai peserta yang terlibat tp klu ramai pon bkn ckup komputer nk guna...alih x alih terpaksa la aku wt skli lg khusus ni...kau org tlg doa-doakn neh....heheheh.











Tiada ulasan: